کد خبر : 3385
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 4:10

نماینده مردم بیجار درباره حواشی جلسه شورای اداری کردستان عنوان کرد: ترس از بیان خیانت ها در حق مردم مانع دعوت من شد

نماینده مردم بیجار درباره حواشی جلسه شورای اداری کردستان عنوان کرد: ترس از بیان خیانت ها در حق مردم مانع دعوت من شد

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: یکی از دلایلی که بنده به جلسه شورای اداری استان کردستان دعوت نشدم جلوگیری از شفاف سازی در خصوص زنجیره فولاد بیجار بود. در این میان از علیرضا زندیان؛ نماینده بیجار نیز دعوت به عمل آمد ولی این اطلاع رسانی برای حضور وی در جلسه مذکور ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: یکی از دلایلی که بنده به جلسه شورای اداری استان کردستان دعوت نشدم جلوگیری از شفاف سازی در خصوص زنجیره فولاد بیجار بود.

در این میان از علیرضا زندیان؛ نماینده بیجار نیز دعوت به عمل آمد ولی این اطلاع رسانی برای حضور وی در جلسه مذکور ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر روی داد و باید وی از شهرستان بیجار به استانداری کردستان که در سنندج واقع شده است خود را می رساند در حالی که برای طی طریق از شهرستان بیجار تا سنندج حداقل یک ساعت و نیم راه می باشد و همین عاملی شد که زندیان؛ نماینده این شهرستان در دقایق پایانی در جلسه مذکور حاضر شود و نتواند بسیاری از مطالبی که در بحث زنجیره فولاد شهرستان بیجار و دیگر مشکلات مدنظر داشت با اعضای جلسه شورای اداری استان به ویژه شخص رئیس مجلس در میان بگذارد.

زندیان؛ نماینده شهرستان بیجار ضمن اعتراض به متولیان و هماهنگ کنندگان این جلسه عنوان کرد: برای حضور در این جلسه مهم و تاثیرگذار درباره بررسی وضعیت زنجیره فولاد در شهرستان بیجار متاسفانه هیچ دعوت نامه ای برای بنده ارسال نگردید و نیم ساعت قبل از برگزاری جلسه شورای اداری استان کردستان با دریافت یک پیامک از موضوع باخبر شدم!.

نماینده شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بنده در همان لحظه دریافت پیامک دعوت به این جلسه، با سرعت هرچه تمام خود را به استانداری کردستان رساندم.

زندیان با اشاره به اینکه زمانی که به جلسه مذکور رسیدم، دقایق پایانی آن بود، گفت: با این حال خود را در آخرین لحظات به جلسه رساندم و مشکلات بی شمار شهرستان بیجار را به صورت تیتروار به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان رساندم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه علت دعوت نشدن بنده به این جلسه، جلوگیری از مطرح شدن مسئله زنجیره فولاد بیجار بود، افزود: یکی از دلایلی که بنده به این جلسه دعوت نشدم جلوگیری از شفاف سازی در خصوص زنجیره فولاد بیجار و بیان خیانت هایی که در طی چند سال گذشته به مردم شهر بیجار شده بود، می باشد زیرا این امر به مذاق بسیاری مدیران و مسئولان ارشد استان خوش نمی آید.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حضور در این جلسه برای سرنوشت بیجار و قضیه زنجیره فولاد این شهرستان بسیار حیاتی بود، افزود: خوب به یاد دارم که ماه گذشته برای شرکت در همایش کولبری که در دانشگاه کردستان برگزار شد ساعت ۴ از تهران حرکت کردم و ساعت ۱۰ خودم را به محل همایش رساندم اما روز چهارشنبه نمی توانستم در جلسه ای که با حضور رییس مجلس برگزار شده و می توانستم مشکلات حوزه انتخابیه خودم را مطرح کنم شرکت کنم؟!.

زندیان در ادامه خاطرنشان کرد: بی شک این موضوع را حتما از طریق مجلس شورای اسلامی و طرح سوال از وزیر کشور پیگیری می کنم و برای گرفتن حق مردم بیجار یک لحظه کوتاهی نخواهم کرد.

از سوی دیگر در این جلسه از علیرضا زندیان؛ نماینده مردم شهرستان بیجار برای سخنرانی به جایگاه دعوت شد که مجری اعلام کرد که نماینده شهرستان بیجار غایب است و در سالن حضور ندارد!.

گفتنی است است که در جلسه شورای اداری کردستان نمایندگان تمام شهرستان های استان حضور داشتند و هرکدام به بیان معضلات حوزه انتخابیه خود پرداختند.

به گزارش بولتن نیوز، در جلسه شورای اداری روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور محمدباقر قالیباف؛ رییس مجلس شورای اسلامی در استانداری کرمانشاه راس ساعت ۱ ظهر برگزار گردید از نمایندگان استان دعوت به عمل آمد.

منبع:
https://www.bultannews.com/fa/news/713653/%D8%AA%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%82-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B9-%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D9%85%D9%86-%D8%B4%D8%AF
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.