کد خبر : 3125
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399 - 4:04

سرهنگ سید مرتضی میرآقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار: ۱۱۰ گروه جهادی آماده کمک به شبکه بهداشت بیجار هستند

سرهنگ سید مرتضی میرآقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار: ۱۱۰ گروه جهادی آماده کمک به شبکه بهداشت بیجار هستند

سنندج – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار از آمادگی ۱۱۰ گروه جهادی بسیجیان این شهرستان برای کمک و همیاری شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: بسیجیان از ابتدای شیوع ویروس در کشور، در خط مقدم این مبارزه حضور دارند. سرهنگ سید مرتضی میرآقایی در گفت

سنندج – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار از آمادگی ۱۱۰ گروه جهادی بسیجیان این شهرستان برای کمک و همیاری شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: بسیجیان از ابتدای شیوع ویروس در کشور، در خط مقدم این مبارزه حضور دارند.

سرهنگ سید مرتضی میرآقایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروهای جهادی بسیج سپاه شهرستان در قالب ۱۱۰ گروه سازماندهی شده و با لبیک به فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح، آمادگی کامل دارند در زمینه مبارزه با این ویروس وارد میدان شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بیجار به وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا رسیده لازم است همه آحاد جامعه برای قطع زنجیره این بیماری منحوس، وارد میدان جهاد و ایثار شوند.

سرهنگ میرآقایی یادآور شد: در خط مقدم این مبارزه، بسیجیان همیشه در صحنه کهن دیار گروس، آمادگی خود را برای انجام هر نوع کمک با نظارت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان را اعلام می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار تاکید کرد: ۱۳ پایگاه مقاومت بسیج شهری با بیش از ۱۰۰ نیروی بسیجی فعال و آموزش دیده در قالب دسته های واکنش سریع و گردان مقاومت بصورت آماده باش و در حال آموزش هستند تا در صورت نیاز به حضور در عرصه مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا در شهرستان در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.

سرهنگ میرآقایی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی بسیجی چه در شهرها و چه در دورترین روستاها بیجار سازماندهی و از آمادگی لازم برخودار هستند، تاکید کرد: آموزش و حفظ آمادگی جسمانی بسیجیان در ایام کرونایی تعطیل نشد و این نیروی مردمی و جهاد گر در تولید ماسک، دستکش و محافظ صورت کارگاه های خودکفایی ایجاد کرد.

او گفت: گروهای جهادی بسیجی با استفاده از ظرفیت ماشین آلات روستایی در مرحله اول شیوع بیماری ویروسی کرونا در میدان عمل حضور یافتند و بصورت شبانه روزی به ضد عفونی اماکن عمومی و پر رفت آمد اقدام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار با اشاره به اینکه بسیج از ظرفیت های بسیار بالایی برای مبارزه با شیوع بیماری ویروسی کرونا دارد، افزود: نیروهای بسیجی شهرستان تاکنون در تولید ماسک سه لایه بهداشتی، دستکش یکبار مصرف و محافظ صورت (شیلد) اقدامات قابل توجه داشته و می‌توانند با مسوولیت پذیری در سایر حوزه های مقالبه با بیماری کرونا، تجربه هایی جدیدی را از خود ثبت کنند.

وی اظهار داشت: گروهای جهادی بسیج با استفاده از ظرفیت موجود، توان امکاناتی پایگاه های مقاومت و نیروی انسانی پای کار، از روحیه بالایی برخوردارند که در صورت نیاز شهرستان، در کوتاهترین زمان ممکن وارد عمل خواهند شد.

سرهنگ میرآقایی یادآور شد: در اسفند پارسال، قرارگاه جهادی حضرت امام حسین (ع) با توجه به دغدغه عمومی مردم در خصوص کمبود ماسک، اقدام به راه اندازی ۲ کارگاه تولیدی با استفاده از منابع داخلی و تجهیزات سپاه کرده و محصول تولیدی با مدیریت شبکه بهداشت و درمان در میان مردم توزیع شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار با تقدیم ۴۵۰ شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس، در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.