کد خبر : 3122
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399 - 3:35

جناب سرهنگ سید مرتضی میرآقایی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بیجار: سپاه در بخش چنگ الماس بیجار بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه کرد.

جناب سرهنگ سید مرتضی میرآقایی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بیجار: سپاه در بخش چنگ الماس بیجار بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه کرد.

عصر کرد – سنندج – فرمانده سپاه ناحیه بیجار گفت: این نهاد امسال برای بهره‌بهرداری از طرح‌های عمرانی و اقدامات فرهنگی در بخش چنگ الماس این شهرستان ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف و هزینه کرده است. سرهنگ سید مرتضی میرآقایی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح ساخت و بهره برداری از تعداد ۱۰

عصر کرد – سنندج – فرمانده سپاه ناحیه بیجار گفت: این نهاد امسال برای بهره‌بهرداری از طرح‌های عمرانی و اقدامات فرهنگی در بخش چنگ الماس این شهرستان ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف و هزینه کرده است.

سرهنگ سید مرتضی میرآقایی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح ساخت و بهره برداری از تعداد ۱۰ واحد مسکونی جهت رفاه حال خانواده‌های نیازمند بخش چنگ الماس با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از ابتدای سال آغاز شد و روز گذشته با اتمام پروژه، به این خانوارها اهدا شد.
فرمانده سپاه ناحیه بیجار با اشاره به مشکلات تامین آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان افزود: احدث یک هزار و ۵۰۰ متر لوله آب شرب جهت آبرسانی به روستاهای آغبلاغ چنگ الماس و سیرلان در بخش چنگ الماس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از دیگر خدمات این نهاد انقلابی به مردم این بخش است.
وی اضافه کرد: کمک مالی جهت ساخت غسالخانه، مساجد و حسینه در روستاهای سطح بخش چنگ الماس با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و تجهیز و تکمیل مدارس و فضاهای آموزشی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال از اقدامات فرهنگی سپاه در این خصوص است.
میرآقایی گفت:از دیگر خدمات امسال سپاه ناحیه بیجار در این بخش می‌توان به استقرار اکیپ پزشکان متخصص در شهر پیرتاج جهت خدمات رسانی به مردم این شهر و دهستان‌های پیرتاج و سرکشی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری چندین یادواره شهداء اشاره کرد.
شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
برچسب‌ها
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان گروه های جهادی بیجار

منبع:

http://tnews.ir/site/d388179045367.html?refc=2

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.