کد خبر : 2931
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 - 11:27

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی به همت بسیج سازندگی در بیجار+تصاویر

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی به همت بسیج سازندگی در بیجار+تصاویر

صبح روز چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ محمدباقر احدی امام جمعه محترم شهر حسن آباد یاسوکند و جناب آقای ورمقانی فرماندار محترم بیجار، فرمانده محترم سپاه بیجار و سایر مسوولان شهرستان بیجار ۱۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای بیجار که با

صبح روز چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ محمدباقر احدی امام جمعه محترم شهر حسن آباد یاسوکند و جناب آقای ورمقانی فرماندار محترم بیجار، فرمانده محترم سپاه بیجار و سایر مسوولان شهرستان بیجار ۱۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای بیجار که با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث شده است مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران ، فرمانده سپاه بیجار در مراسم افتتاح یکی از این مسکن محرومین در روستای سیفعلی کندی با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح ۱۰ واحد احداثی خانه محرومین با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه بیجار و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم.

وی از آغاز احداث ۱۳۰ واحد خانه محرومین با مشارکت کمیته امداد امام (ره) در روستاهای بیجار  از سال گذشته خبر داد و افزود: احداث ۳۰ واحد آن در روستاهای بخش مرکزی و کرانی بیجار به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه مرحله دوم کار شامل احداث ۲۰ واحد مسکن محرومین می شود ، اعلام کرد: با دریافت زمین و معرفی افراد تحت پوشش و تشکیل پرونده برای این افراد و مشخص شدن اعتبارمورد نظر کار ساخت این واحدها از اول تابستان آغاز می شود.

شعبانی گفت: مرحله سوم احداث خانه محرومین شامل ۲۵ واحد می شود که تا کنون اعتبار آن دریافت نشده است و اگر اعتبارات مورد نیاز تامین شود کار ساخت آن همزمان با ۲۵ واحد قبلی از اول تابستان آغاز می شود.

این مسوول از گسترش چتر حمایتی سپاه در راستای کمک به نیازمندان شهرستان خبر داد و بیان داشت: در همین راستا تفاهم نامه ای با بهزیستی شهرستان بیجار امضاء شده است که مقرر گردید ۱۰ خانه محرومین برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی احداث شود.

به گفته فرمانده سپاه بیجار : با توجه به نوسانات قیمت بازار برای احداث واحدهای ۵۰ متری ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است و در همین راستا برای بالا بردن کیفیت کار ، بیشتر مصالح مورد نیاز به طور مستقیم از کارخانه و شرکت ها خریداری شده است .

شعبانی خاطر نشان کرد: ۱۰ واحدی که امروز به بهره برداری رسیده در روستای خورخوره ، حسن تیمور ، سلطان آباد قزل تپه ،ینگی کند ، گاوبازه و روستای قزانقره قرار گرفته است.

 منبع: http://bijarbameiran.com/news/2968/%l

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.