کد خبر : 2865
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 6:01

پیام تشکر و قدردانی خانواده شهید مدافع حرم (حرّ مدافعان حرم) شهید مجید قربانخانی عزیز

پیام تشکر و قدردانی خانواده شهید مدافع حرم (حرّ مدافعان حرم) شهید مجید قربانخانی عزیز

بسم رب الشهدا و الصدیقین مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار کشور عزیزمان  به ویژه مردم قدردان و بزرگوار تهران سلام و تشکر خالصانه ما را در جهت شرکت در مراسمات شهید و فرزند عزیزمان شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) مجید قربانخانی پذیرا باشید. دست همه آنان را می‌بوسیم که در هر کسوت و لباس و

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار کشور عزیزمان  به ویژه مردم قدردان و بزرگوار تهران

سلام و تشکر خالصانه ما را در جهت شرکت در مراسمات شهید و فرزند عزیزمان شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) مجید قربانخانی پذیرا باشید. دست همه آنان را می‌بوسیم که در هر کسوت و لباس و مقامی در برنامه‌ها و مراسم های متعدد اعم از؛ وداع با شهید بزرگوارمان در معراج شهدا، تشییع با شکوه و تماشائی مجید دلبندمان و همچنین در مراسم بزرگداشت شهید شرکت داشتند.

بی‌شک این حماسه بزرگ خصوصا حماسه جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ که با حضور بی نظیر شما مردم در تشییع پیکر حر مدافعان حرم شهید مجید قربانخانی برگزارشد،  نشان از عشق و علاقه ملت عزیزمان به شهدای گرانقدر، شهدای انقلاب و ترور، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعان حرم می باشد که همگی آنها نشان از یک پیام است و آن هم پشت سرخط امام و رهبری و شهدا حرکت کردن و اقتدا به ولی زمان رهبر گرانقدرمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

پیام دیگر شهید عزیزمان مجید به مردم خصوصا جوانان این است که اگر دست به دامان اهل بیت علیهم السلام شویم و نگاهی از سمت آن بزرگواران برسد حتی در سخت‌ترین شرایط وآخرین لحظات همچون حر در دشت کربلا حسینی و عاقبت بخیر خواهیم شد. انشاءالله

در پایان لازم میدانیم از حضور ارزشمند و آرامش بخش  تمامی سروران گرامی مخصوصا سردار سرافراز لشگر اسلام، سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران  رشید لشکر اسلام و همچنین از خانواده های معظم و معزز شهدا، مقامات لشگری وکشوری وکلیه عزیزانی که ما را در این برهه حساس و در این حماسه بزرگ در تمامی مراسم‌ها یاری و همراهی نمودند تشکر و قدردانی نماییم.

خداوندا ما را به قافله شهدای عزیزمان برسان……

التماس دعا.

خانواده شهید مدافع حرم شهید مجید قربانخانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.