کد خبر : 2850
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 13:51

پیکر پاک و پرپرشده مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام شهید مجید قربانخانی روز جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ با شکوه تشییع شد

پیکر پاک و پرپرشده مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام شهید مجید قربانخانی روز جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ با شکوه تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی»  با حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم شهیدپرور، همرزمان و خانواده شهدا برگزار و در گلزار شهدای یافت‌آباد به خاک سپرده شد.  مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» که پس از سه سال به وطن عزیزمان بازگشته بود، صبح روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی»  با حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم شهیدپرور، همرزمان و خانواده شهدا برگزار و در گلزار شهدای یافت‌آباد به خاک سپرده شد.

 مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» که پس از سه سال به وطن عزیزمان بازگشته بود، صبح روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه با حضور باشکوه مردم شهیدپرور، خانواده شهدا، همرزمان و دوستان شهید برگزار شد.

مراسم با مدیحه‌سرایی مداحان و حضور گسترده مردم متدین و ولایی از اقصی نقاط کشور عزیزمان از جمله از شهرستان‌های استان کردستان، امامان جمعه و جماعت شهرستان‌های بیجار، حسن آباد یاسوکند، توپ آغاج، سرداران رشید اسلام، استان همدان شهرستان تویسرکان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر اقشار مختلف مردم از میدان معلم محله یافت‌آباد تا گلزار شهدای یافت‌آباد برگزار شد که به‌دلیل حضور گسترده و بی‌نظیر مردم، این مراسم تا ظهر به‌طول انجامید. عده زیادی از مردم محل نیز، از چند ساعت قبل از رسیدن پیکر به گلزار شهدا، در این مکان حضور داشتند و منتظر فدایی عقیله بنی‌هاشم بودند.

خانواده شهید در کنار مزار فرزند شهیدشان وسایل خنچه عقد آماده کرده بودند. هنگامی که پیکر به محل خاکسپاری رسید بعد از قرائت زیارت عاشورا، در حالی که پیکر بر دستان خانواده شهید گرداگرد مزار می‌چرخید، مادر شهید کله‌قند تزیین‌شده خنچه عقد را برداشت و به‌رسم دیرینه مراسم دامادی، آن را شکست، سپس گل‌های پرپرشده را روی پیکر و جمعیت حاضر در مراسم ریخت و شیرینی پخش کرد، گویی مادر در تمام این لحظات در مراسم دامادی پسرش شرکت کرده است. سپس پیکر مطهر با ذکر «یا حسین» و نوای «یا رقیه» به خاک سپرده شد و مادر اعلام کرد: با بازگشت پسرم، عیدی خود را از علی اکبر امام حسین(ع) گرفته‌ام.
یاد همه شهدا، امام شهدا را گرامی می‌داریم و  به روح پاکشان درود می فرستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.