کد خبر : 2158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 10:42

حجت الاسلام بهرامپور معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار: وحدت مهمترین سپر دفاعی در برابر هجمه های دشمنان است

حجت الاسلام بهرامپور معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار: وحدت مهمترین سپر دفاعی در برابر هجمه های دشمنان است

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: وحدت جهان اسلام تنها سپر دفاعی مسلمین در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است . به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار با اشاره به اینکه حوزه ها و

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: وحدت جهان اسلام تنها سپر دفاعی مسلمین در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار با اشاره به اینکه حوزه ها و مدارس علمیه باید از پویایی خاصی برخوردار باشند، اظهار داشت: امروز نوک پیکان تهاجم دشمنان به سمت حوزه های علمیه و روحانیت نشانه رفته و از این طریق، به دنبال ایجاد اختلاف بین جامعه و روحانیت است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار با تاکید بر این که روحانیت نقش راهنمای جامعه اسلامی را بازی می کند، بیان داشت: همین راهنما بودن روحانیون باعث حساسیت بیشتر دشمنان اسلام شده است و بارها دیده ایم که در جامعه مسلمین با ترفندهای مختلف به دنبال اختلاف افکنی بین روحانیون اهل سنت و اهل تشییع بوده اند.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: اتحاد و وحدت کلمه جهان اسلام، شکست واقعی دشمنان است، لذا بدخواهان و معاندان وحدت مسلمین برای رسیدن به مقاصد پلید خود دست به هر ترفندی می زنند.

این کارشناس حوزوی با تاکید بر اینکه وحدت جهان اسلام تنها سپر دفاعی مسلمین در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است، گفت: در این بین نقش طلاب و روحانیون بسیار خطیر و تاثیرگذار است. روحانیون باید با حضور در بین مردم ضمن ورود به مسایل و مشکلات موجود در جامعه، نقشه های استعمار را برای ایجاد تفرفه در بین مذاهب اسلامی برملا سازند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: وظیفه طلاب و روحانیون تنها تدریس علوم دینی و … نیست، بلکه روشنگری علیه توطئه های دشمنان و رفع شبهات دینی و مذهبی از کارهای مهم این قشر تاثیرگذار جامعه است.

منبع: http://hawzahnews.com/detail/News/451836

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.