کد خبر : 2138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 13:09

حجت الاسلام محمودی مدیر محترم مدرسه سفیران هدایت بیجار : رمضان، ماه خودسازی و گذشتن از خواسته های مادی است

حجت الاسلام محمودی مدیر محترم مدرسه سفیران هدایت بیجار : رمضان، ماه خودسازی و گذشتن از خواسته های مادی است

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان؛ گفت: رمضان، ماه خودسازی و گذشتن از خواسته های زمینی و مادی است. حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان،

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان؛ گفت: رمضان، ماه خودسازی و گذشتن از خواسته های زمینی و مادی است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان، فرصتی مغتنم برای زدودن زنگار خطاها و گناهان انسان از وجود و روح اوست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: در این ماه فرشتگاه خداوند اعمال نیک انسان را به دقت ثبت می کنند. ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت است، فرصتی که خداوند بزرگ در اختیار انسانها برای بازگشت به اصل خویش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه روزه، تمرین خویشن داری و معنویت انسانهاست، افزود: رمضان، ماه خودسازی و گذشتن از خواسته های زمینی و مادی است. در این ماه انسان های مومن که به خوبی قدر لحظات را می دانند از فرصتهایی که خداوند متعال در اختیار آنها قرار داده است بهترین فرصت را می برند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه امسال تعداد روزه داران در شهرستان بیجار نسبت به سال های گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده و حال و هوای شهر، حالتی معنوی به خود گرفته است.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: رمضان، ماه خودسازی و تمرین معنویت و انسانیت برای جوانان و نوجوانان در این زمانه پر از آشوب و دام های شیطانی است.

منبع: http://hawzahnews.com/detail/News/450928

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.