کد خبر : 2135
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 12:58

جناب آقای کریمی نماینده محترم بیجار در مجلس شورای اسلامی: ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان با توسعه گازرسانی در شهرستان بیجار

جناب آقای کریمی نماینده محترم بیجار در مجلس شورای اسلامی: ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان با توسعه گازرسانی در شهرستان بیجار

تسریع فعالیت‌های گازرسانی در شهرستان بیجار در دو بعد جلوگیری از مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها و اشتغال‌زایی، تاثیرات بسیار مثبتی بر جا گذاشته و مقدمات توسعه و آبادانی را در این شهرستان فراهم کرده است. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمدالله کریمی نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی همزمان

تسریع فعالیت‌های گازرسانی در شهرستان بیجار در دو بعد جلوگیری از مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها و اشتغال‌زایی، تاثیرات بسیار مثبتی بر جا گذاشته و مقدمات توسعه و آبادانی را در این شهرستان فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمدالله کریمی نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی همزمان در دیدار با فرماندار این شهرستان و مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان در این شهرستان خدمات ارزنده ای ارائه داده و برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان بیجار نشان از توجه ویژه و گسترش شبکه های گازرسانی در این شهرستان دارد .
وی در ادامه سخنانش به وضعیت گازرسانی روستایی اشاره کرد و گفت: درصد نفوذ گاز در جمعیت روستایی شهرستان بیجار ۷۵ درصد بوده که از میانگین کشوری بالاتر است و این امر نشان از توسعه خدمات دولت تدبیر و امید در روستاهای این شهرستان دارد و با اتمام پروژه های در حال فعالیت این درصد با شدت بیشتری افزایش می یابد .
این مقام مسئول افزود: مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان علاوه بر سخت کوشی از اخلاق حسنه در برخورد با ارباب رجوع بهره برده و این صفات نیکو در بین مردم زبانزد است و من به نوبه خود از تمامی زحمات این مجموعه دلسوز کمال تشکر و قدردانی را دارم .
در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان بیجار اضافه کرد: فرمانداری از تمام فعالیت های شرکت گاز استان کردستان پشتیبانی کرده و در هر جایی با مانعی برای اجرای پروژه های گاز رسانی برخورد کرد، حاضر به همکاری بوده تا آن مانع رفع شود.
بیژن زندیه افزود: خدمات شرکت گاز استان کردستان برکسی پوشیده نیست و با گسترش این خدمات رفاه و آسایش برای مردم فراهم شده و تامین انرژی برای صنایع نیز جزو لاینفک این خدمات است و این حجم فعالیت جای تشکر و قدردانی دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان نیز در ادامه این جلسه به حجم فعالیت و خدمات شرکت گاز استان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط سخت و وضعیت جفرافیایی و توپوگرافی این استان، هزینه اجرای پروژه ها نسبت به سایر نقاط کشور بالاتر بوده و این شرکت برای کاهش هزینه ها ،کاهش زمان اجرای پروژه ها ، انتخاب مسیر مناسب و کوتاهتر برای لوله گذاری و تخریب کمتر منابع طبیعی، باغات و مزارع سعی کرده پروژه ها را با بودجه مصوب و حتی گاهی اوقات با صرف هزینه کمتر به اتمام برساند.
احمد فعله گری گفت: در شهرستان بیجار ۱۹۳ روستا از قابلیت گازرسانی برخوردار بوده که در حال حاضر ۱۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند و تعداد ۵ پروژه روستایی فعال و ۲۲ پروژه گازرسانی روستایی در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است.
منبع: http://www.nigc.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&CategoryID=1601f6c2-3b71-410c-ad90-8b94b25601de&WebPartID=f9c0235e-773b-4702-b2ba-a14c72e22f2a&ID=6c2b1c1c-39ca-461b-a39a-de420fc46685
تهیه و تنظیم: حسن صفیاری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.