کد خبر : 1953
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 10:48

سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی که روز بزگداشت شهدا نام گرفته است، گرامی باد

سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی که روز بزگداشت شهدا نام گرفته است، گرامی باد

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا جمعی از تشکل­های شاهد و ایثارگر کشور با صدور بیانیه ­ای ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تصریح کردند: اجر خدمت صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شفاعت شهیدان و سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) است. به گزارش

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
جمعی از تشکل­های شاهد و ایثارگر کشور با صدور بیانیه ­ای ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تصریح کردند: اجر خدمت صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شفاعت شهیدان و سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) است.
به گزارش «ایثار»، جمعی از دبیران کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که در تدبیری داهیانه و دوراندیشانه این حسنه جاریه را تأسیس نمودند و نیز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که با تعیین نماینده ولی فقیه در بنیاد، خدمت‌رسانی به ایثارگران را جزء اولویت‌های نظام برشمردند و بر استمرار آن تأکید کردند؛ تصریح کردند: اجر خدمت صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شفاعت شهیدان و سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) است.
در این بیانیه تأکید شده است: قدرت بازدارندگی واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران روحیه ایثار و شهادت و حماسه جانفشانی و ایثارگری شهیدان، جانبازان و آزادگان است که در همه صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی موجب دفع دسیسه‌ها و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی شده است.
دبیران کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر با تأکید بر سهولت بخشی و تسریع در خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کردند: سیاست ریاست بنیاد در زمینه استقرار سازمان الکترونیک در بنیاد بسیار راهگشا است و تشکل‌ها آمادگی فعالیت مشترک درجهت موفقیت اثربخش در این زمینه را دارند.
در این بیانیه تأکید شده است: تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبریک این ایام فرخنده به محضر نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان خدوم نهاد مقدس بنیاد آمادگی این قشر مؤثر کشور را برای همکاری مشترک در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سال آینده اعلام کردند.
در پایان خاطرنشان شده است: در ایام چهل سالگی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و عید نوروز سال ۹۷ یاد شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم را در کنار مراسم جشن مردم شهیدپرور ایران اسلامی گرامی می‌داریم و بر حماسه آفرینی‌های این عزیزان سر تواضع و خشوع فرود می‌آوریم.
یادشان گرامی و راهشان پررهرو.
منبع: http://www.isaar.ir/doc/news/fa/239833/
تهیه و تنظیم: حسن صفیاری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.