کد خبر : 1903
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 10:43

عذرخواهی

عذرخواهی

ابتدا خدا را شاکرم دوباره توفیق داد بتوانیم سایت روستای عزیزمان سیدحسین را به روز رسانی نمائیم. وظیفه می دانم از تلاشهای ارزشمند و زحمات ماندگار جناب آقای مهندس عیسی عباسی که در راستای راه اندازی، پشتیبانی و مدیریت این سایت همواره متحمل زحمات مادی و معنوی بسیاری شده‌اند تشکر و قدردانی نمایم. همانگونه که

ابتدا خدا را شاکرم دوباره توفیق داد بتوانیم سایت روستای عزیزمان سیدحسین را به روز رسانی نمائیم.

وظیفه می دانم از تلاشهای ارزشمند و زحمات ماندگار جناب آقای مهندس عیسی عباسی که در راستای راه اندازی، پشتیبانی و مدیریت این سایت همواره متحمل زحمات مادی و معنوی بسیاری شده‌اند تشکر و قدردانی نمایم.

همانگونه که عزیزان مستحضرند به روز رسانی سایت هزینه‌هایی دارد که تمامی اینها را در این چند سال جناب آقای عباسی متقبل شده‌اند. آروزی سلامتی و توفیق روزافزون برای جناب ایشان دارم.

همینطور از تمامی عزیزانی که در این مدت پیگیر سایت بودند مخصوصا برادر ارجمندم حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای شیخ شعبان خواجه‌لو سپاسگزارم.

امید است همه بزرگوارانی که دغدغه‌مند مسائل منطقه هستند و آروزی آبادانی و توسعه حومه را دارند در راستای شناسایی مشکلات و ارائه راه کارها و حمایت‌های موثر،حضور چشمگیر داشته باشند.

قطعا با توکل بر خدای مهربان و با همکاری و مساعدت جوانان متدین منطقه می‌توان بر مشکلات فائق آمد و روزهای بهتری برای آینده ترسیم نمود. انشاءالله

لازم به ذکر است در مدت یکسال گذشته با همکاری و مساعدت مردم متدین منطقه و جوانان ولایتمدار در قالب گروه‌های جهادی اقدامات خوب و ماندگاری صورت گرفته در همین سایت به آنها اشاره و اطلاع رسانی خواهد شد.

خواهشمند است ما را از نقطه نظرات ارزشمند خویش بهره‌مند فرمائید

با احترام

حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.