کد خبر : 1625
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 5:27

دیداری از جنس محرومیت زدایی؛نگاهی از جنس امید و امیدبخشی+تصاویر

دیداری از جنس محرومیت زدایی؛نگاهی از جنس امید و امیدبخشی+تصاویر

  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در راستای آغاز بکار طرح شهید شوشتری در روستای میدان مظفرخان با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران،سردار محمد حسین رجبی روز گذشته در راستای آغاز بکار طرح شهید شوشتری در روستای میدان مظفرخان شهرستان بیجار با مردم این روستا دیدار و

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در راستای آغاز بکار طرح شهید شوشتری در روستای میدان مظفرخان با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران،سردار محمد حسین رجبی روز گذشته در راستای آغاز بکار طرح شهید شوشتری در روستای میدان مظفرخان شهرستان بیجار با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

از ساعت ها قبل از ورود فرمانده سپاه بیت المقدس مردم این روستا در ابتدای جاده ورود به این آبادی منتظر حضور وی بودند.

بارقه ای امید را در چشمان مردم محروم این دیار به خوبی میتوان احساس کرد.

اهالی روستای میدان مظفرخان از اجرای طرح شهید شوشتری و رخت بربستن محرومیت در آبادیشان خوشحال بودند و منتظر ورود سردار در ابتدای جاده ایستاده بودند.

با ورود فرمانده سپاه بیت المقدس به روستا با استقبال گرم مردم مواجه شد و وی نیز با رغبت کامل در میان مردم حضور پیدا کردند و به تشریح اقدامات طرح شهید شوشتری پرداختند.

 

بعد از تشریح اهداف طرح شهید شوشتری ،سردار رجبی در جمع دانش آموزان مدرسه روستای میدان حظفرخان حضور پیدا کردند و پای درد دل معلم و دانش آموزان مدرسه نشستند.

با بدو ورود به مدرسه غم عجیبی بر دلمان سنگینی کرد،محرومیت را به خوبی می توان در این مدرسه لمس کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس در حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار خواستار رسیدگی جدی به مدرسه و وضعیت دانش آموزان این مدرسه شد.

خانم معلم مدرسه نیز از کمبودهای مدرسه گفت از نبود امکانات و نداشتن لوله کشی گاز که در فصل سرد سال موجب بروز مشکلات متعددی برای دانش آموزان می گردد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس از مشارکت سپاه در راستای برطرف کردن محرومیت و مشکلات این مدرسه خبر داد و بیان داشت: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و اداره نوسازی مدارس استان کردستان این مدرسه باید تجهیز شود تا دانش آموزان و معلمان با آسودگی خاطر به تعلیم و تعلم بپردازند.

سرباز حریم ولایت در این دیدار ساعتی را در کنار دانش آموزان سپری کرد و از نزدیک با مشکلات آینده سازان این مملکت آشنا شد.

در پایان این دیدار هدایایی که شامل کبف ،دفتر و نوشت افزار بود از سوی فرمانده سپاه بیت المقدس به دانش آموزان اهدا شد.

لازم به ذکر است مدرسه ذکر شده بدون حیاط و امکانات بهداشتی مناسب است .

منبع: http://bijarbameiran.com/news/1041/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B2%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%9B%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C+%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.