کد خبر : 1608
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 - 5:46

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در آستانه اربعین در روستای سیدحسین بیجار

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در آستانه اربعین در روستای سیدحسین بیجار

مراسم با حضور مسئولین محترم شهرستان، مادحین گرامی، مدعوین عزیز و شفیتگان اهل بیت علیهم السلام از گوشه و کنار کشور عزیزمان در آستان اربعین حسینی خود را به روستای سیدحسین می رسانند تا در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اقامه عزا نمایند. طبق روال سالهای گذشته اهالی متدین، ولایتمدار،

مراسم با حضور مسئولین محترم شهرستان، مادحین گرامی، مدعوین عزیز و شفیتگان اهل بیت علیهم السلام از گوشه و کنار کشور عزیزمان در آستان اربعین حسینی خود را به روستای سیدحسین می رسانند تا در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اقامه عزا نمایند.

طبق روال سالهای گذشته اهالی متدین، ولایتمدار، محبین اهل بیت علیهم السلام و عزاداران سرور و سالار شهیدان روستای سیدحسین میزبان مدعوین این مجلس عزا و سوگواری هستند.

مراسم امسال با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مرادی امام جمعه محترم بیجار، شاعر آیینی مداح شهیر کشور عزیزمان جناب آقای استاد حاج ولی الله کلامی از زنجان، جناب آقای کربلائی اتابک عبداللهی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام از اردبیل و جناب آقای کربلائی یحیی قربانی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام از منطقه گروس خواهد بود.

 

مراسم مذکور روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۵ بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سیدحسین برگزار خواهد شد.

با افتخار از همه مومنین، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت دعوت می نمائیم در این جلسه با عظمت حضور پر رنگ داشته باشند.  ضمنا بعد از مراسم سفره احسان (شام) نیز در این مکان مقدس مهیا خواهد بود.

متعاقبا اطلاعیه های تکمیلی از طریق این سایت، شبکه های مجازی و پیامک اعلام خواهد شد.

 

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.