کد خبر : 1582
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1395 - 13:28

حامی دانش آموزان بی بضاعت بیجار چهره ماندگار کشور شد

حامی دانش آموزان بی بضاعت بیجار چهره ماندگار کشور شد

ثریا مطهرنیا حامی دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان بیجار بعنوان چهره ماندگار کشور معرفی شد. به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران،ثریا مطهرنیا بانوی فداکار بیجاری نامی آشنا برای خانواده های بی بضاعت در دیار گروس است. معلمی که با داشتن دو فرزند و مدارک تحصیلی عالیه هیچوقت رنج رفت و آمد در مسیر روستاهای

ثریا مطهرنیا حامی دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان بیجار بعنوان چهره ماندگار کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران،ثریا مطهرنیا بانوی فداکار بیجاری نامی آشنا برای خانواده های بی بضاعت در دیار گروس است.

معلمی که با داشتن دو فرزند و مدارک تحصیلی عالیه هیچوقت رنج رفت و آمد در مسیر روستاهای دور افتاده را با شیرینی کار در شهر را عوض نکرد و به امید برداشتن قدمی هر چند کوچک برای دانش آموزان بی بضاعت و مستمند پیچ و خم های روستاهای دور افتاده را به جان خریده است.

ثریا مطهر نیا کار درمان دانش آموزان را با سارا قربان سرشت دانش آموز یکی از روستاهای دور افتاده بیجار که دچار سوختگی شدید شده بود آغاز کرد.

تعداد زیاد دانش آموزان بی بضاعت در دیار گروس موجب شد معلم فداکار بیجاری به فکر تاسیس بنیاد خیریه مهر آفرین گروس را تاسیس نماید و توانست با راه اندازی این موسسه خیریه گام های مهمی را در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند بر دارد.

معلم فداکار بیجاری چندی پیش موفق به کسب عنوان بانوی نخبه کشوری شد و هفته گذشته به پاس زحمات فراوان این بانوی زحمت کش در سالن همایش های صدا و سیما وی را بعنوان چهره ماندگار کشور معرفی کردند.

منبع: http://bijarbameiran.com/news/1008/%D8%AD

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.