کد خبر : 1390
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 13:41

جلسه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بیجار با حضور جناب آقای کریمی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

جلسه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بیجار با حضور جناب آقای کریمی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

این جلسه روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ در دفتر حاج آقای سبحانی با حضور سردار بهرام حسینی مطلق، جناب آقای کریمی نماینده محترم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، و آقایان: سردار قنبرلو، الوندی، سبحانی، هادی مرادی، حجت الاسلام شیخ شعبان خواجه لو و حسن صفیاری تشکیل شد. جلسه فوق در فضایی بسیار صمیمی و

این جلسه روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ در دفتر حاج آقای سبحانی با حضور سردار بهرام حسینی مطلق، جناب آقای کریمی نماینده محترم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، و آقایان: سردار قنبرلو، الوندی، سبحانی، هادی مرادی، حجت الاسلام شیخ شعبان خواجه لو و حسن صفیاری تشکیل شد.

جلسه فوق در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار گردید که حاکی از اهتمام جدی همکاری متقابل نماینده محترم و هیئت رزمندگان بود.

ابتدا جناب آقای خواجه لو با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) جلسه را شروع نمودند سپس جناب آقای سبحانی ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه از اهداف تشکیل هیئت رزمندگان اسلام بیجار توضیحاتی دادند و اشاره اجمالی به فعالیتهای این هیئت در طول سالهای گذشته کردند. همینطور آمادگی هیئت رزمندگان را برای همکاری با جناب آقای کریمی نماینده محترم اعلام داشتند.

همینطور جناب آقایان: قنبرلو، الوندی و مرادی با بیان دیدگاه های خود در خصوص شهرستان و مشکلات موجود، با ارائه پیشنهادات کلی در خصوص برون رفت از آنها را اعلام کردند.

در ادامه جناب آقای کریمی نیز ضمن ابراز خرسندی  از تشکیل جلسه مذکور، گزارش کلی از فعالیت چند ماه خود در کسوت نمایندگی مردم شریف شهرستان بیجار را ارائه کردند. همچنین به اجمال به بعضی از مشکلات شهرستان اشاره ای داشتند.

کریمی ابراز امیدواری کردند با همکاری مسئولین محترم شهرستان و مردم عزیز منطقه بتوان عمده مشکلات موجود را مرتفع نمود.

در پایان سردار حسینی مطلق ضمن بیاناتی در مورد وظیفه سنگین و خطیر نمایندگی ممجلس، اعلام نمودند اعضاء هیئت رزمندگان در حد مقدورات برای ارائه نظرات کارشناسی و کمک به حل مشکلات شهرستان آمادگی دارد همکاری متقابل با جناب آقای کریمی داشته باشد.

ایشان  اشاره ای هم همایش یادواره شهدای شهرستان و سفر جناب آقای دکتر رضائی به شهرستان داشتند. چون حل بعضی از مشکلات شهرستان نیاز به همکاری نهادها و سازمانهای خارج از شهرستان هست.

مقرر شد در اولین فرصت ممکن  مشکلات عمده اولویت بندی و به صورت رسمی از طرق جناب آقای دکتر رضائی پیگیری شود.

ضمنا هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بیجار تلاش دارد ماهانه یک جلسه با حضور اعضاءاصلی هیئت و مسئولین محترم شهرستان مخصوصا نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی برگزار نماید.

تهیه و تنظیم:

حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.