کد خبر : 1308
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 3:43

جلسه انتخاب هیئت مدیره مجمع همدلان گروس برگزار شد

جلسه انتخاب هیئت مدیره مجمع همدلان گروس برگزار شد

با حضور تعدادی از مسئولین و معتمدین شهرستان بیجار،جلسه انتخابات هیئت مدیره مجمع همدلان گروس در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران،جلسه انتخاب هیئت مدیره مجمع همدلان گروس با حضور برخی از مسئولین و معتمدین شهرستان بیجار در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد. جلسه با قرائت قرآن توسط

با حضور تعدادی از مسئولین و معتمدین شهرستان بیجار،جلسه انتخابات هیئت مدیره مجمع همدلان گروس در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران،جلسه انتخاب هیئت مدیره مجمع همدلان گروس با حضور برخی از مسئولین و معتمدین شهرستان بیجار در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد.

جلسه با قرائت قرآن توسط یکی از قاریان جوان بیجار آغاز شد،سپس مظفر الوندی مشاور عالی وزیر دادگستری از موسسین همدلان گروس ضمن خیر مقدم به حضار حاضر در جلسه ،با بیان اینکه بعد از سالها آرزوی بسیاری از دلسوزان دیار بیجار گروس با تشکیل این مجمع محقق شده است ،گفت: مجمع همدلان گروس یکی از نقاط عطف تاریخ شهرستان بیجار است.

وی افزود:برای اولین بار تعدادی از همشهریان بیجاری با افکار ،عقاید و دیدگاه های مختلف حول یک محور در این جلسه با هم میثاق می بندیم بتوانیم با هفکری جلوی ضررها را بگیریم .

مشاور عالی وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه تفرق و از هم گسیختگی موجب عقب ماندگی هر جامعه می گردد،گفت: جمع شدن ظرفیت های فکری موجب پیشرفت در یک منطقه است.

الوندی با بیان اینکه با تشکیل این مجمع قرار نیست در آن واحد اتفاق خاصی در شهرستان بیجار بیفتد،افزود:تعدادی از افراد صاحب نفوذ فکری در زیر چتر مجمع همدلان جمع شده اند تا با همفکری در راستای پیشرفت شهرستان بیجار قدم بردارند.

وی تصریح کرد: طبق یک عادت دیرینه در جلسات فقط کمبودها و نواقص کار مطرح می شود و امیدواریم با تغییر نگاه خود در این گروه بتوانیم با توجه به ظرفیت های موجود در این مجمع برای پیشرفت شهرستان و حرکت رو به جلو گام موثری برداریم.

عضو مجمع همدلان گروس با بیان اینکه گروه همدلان گروس هیچگونه اعتبارو بودجه خاصی در اختیار ندارد،گفت: بالاترین سرمایه این گروه ظرفیت فکری اعضای آن است.

مشاور عالی وزیر دادگستری در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر ابوالقاسم تختی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس جهت تشکیل این گروه در فضای مجازی و پیگیری آن جهت ثبت بعنوان یک سمن مردمی،افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خط قرمز گروه بزرگ همدلان گروس است.

وی عنوان کرد: قریب به اتفاق این گروه دوستانی هستند که به دلیل حضور در دوران مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی از تجربیات خاصی برخوردار هستند.

الوندی در ادامه به گستردگی جغرافیایی گروه همدلان گروس اشاره کرد و بیان داشت: بیجاری های مقیم تورنتوی کانادا تا بیجاری ساکن کوچکترین شهر ایران عضو گروه بزرگ مجمع همدلان گروس هستند.

مشاور عالی وزیر دادگستری گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از اولویت های اصلی این گروه است.

عضو موسسین همدلان گروس همچنین اظهار داشت:همفکری با مسئولان ارشد شهرستان جهت انتخاب نیروی های کارآمد برای مدیریت از دیگر اولویت های این مجمع است.

سمن ها اتاق فکر برای توسعه شهرستان است

بیژن زندیه فرماندار بیجار دیگر سخنران این جلسه بود،وی ضمن خیر مقدم به حضار بیان داشت: توسعه و پیشرفت شهرستان تنها به وسیله مدیریت امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه هر شخصی دارای توانایی خاصی است ،گفت:برای اجرای اقدامات مدیریتی شهرستان نیاز به چشم های بینایی است که تمامی حرکات مدیران را تحت پوشش قرار دهند.

فرماندار بیجار افزود:استفاده از توان فکری نیروهای فرهیخته و زبده شهرستان بیجار برای پیشرفت این منطقه نقطه عطفی در تاریخ بیجار گروس است.

زندیه از سمن ها و تشکل های مردمی بعنوان اتاق فکر شهرستان یاد کرد و اظهار داشت:برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های شهرستان چه از لحاظ انسانی و از نظر منابع استفاده کنیم ،نیازمند تشکل های مردمی هستیم که اولویت اصلی آنها دغدغه شهرستان باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد:اعضای سمن ها با تشکیل اتاق فکر می توانند با ارائه راهکارهای اجرایی مدیران شهرستان را جهت رفع مشکلات کمک نمایند و خود نیز بر اجرای این راهکارها نظارت نمایند.

فرماندار بیجار با بیان اینکه شاید خیلی از مدیران اجرایی با تشکیل سمن ها موافق نباشند ،گفت: اگر دغدغه اصلی سمن ها توسعه شهرستان است باید از آنها استقبال شود.

وی تصریح کرد:اگر ظرفیت ها و توانمندی سمن ها در کنار مدیران باشد می توانیم امورات شهرستان را بخوبی پیش ببریم .

زندیه ضمن قدردانی از زحمات هیئت موسس گروه همدلان گروس ،یادآور شد:حضور نیروهای زبده و کارآمد در این سمن نوید بخش روزهای خوش برای پیشرفت و توسعه شهرستان است.

در ادامه جلسه با حضور حضار ،انتخابات مجمع گروه همدلان گروس برگزار شد.

پس از رای گیری دکتر ابوالقاسم تختی با ۴۰ رای ،دکتر مظفر الوندی با ۲۵ رای،فرهاد عزیز با ۲۰ رای ،رضا بخشنده با ۱۹ رای و مهندس الله مرادی با ۱۶ رای بعنوان اعضای هیئت مدیره مجمع همدلان گروس انتخاب شدند.

همچنین سید سجاد سیدشکری و عباس حاجعلی بعنوان عضو علی البدل این مجمع انتخاب شدند.

فرهاد صفری و مهندس قمری بعنوان بازرسین مجمع انتخاب شدند.

منبع: http://bijarbameiran.com/news/802/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%87%DB%8C%D8%A6%D8%AA-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D9%87%D9%85%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF.html

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.